ShadeARN^

Jag sitter här på jobbet och chillar med Lovisa på luren. Gårdagen var minst sagt hård. Åt först god mat och satt och lyssnade på musik med Manges kompisar. Skit pratades och en och annan öl slank ner. Vid 12 började det fylleringas till mig.

Först ut var Robin som var på väg till festernas fest i fyllans huvudstad, Järvsö. Han hade sänkt en 7:a bacardi lemon och hade rätt svårt att uttrycka sig. Han berättade om sitt triangeldrama men han kändes ändå ganska fartfylld i sitt uttryck. Han ringde fler gånger och fyllepratade men jag återkommer till det senare.

Nästa fyllesamtal kom från en skitfull Emil Hedman. Han hade fått fnatt och hade bestämt sig för att gå från Tallåsen till Bondarv. Men han kände sig bekväm eftersom han hade en dosa Ettan lös och 6öl som han skulle förtära på vägen.Varje gång han ringde så gick jag in i vardagsrummet där alla satt för att rapportera hur det gick för min fulla vän. Det kändes liksom som en bra film alltihop. Så fort jag kom in i vardagsrummet frågade folk hur det gick för Hallon-Emil. Haha. Jag lockade honom med en bjuden krogrunda om han gick hela vägen. Han var skittaggad och knäppte kort på varje skylt för att ge mig bevis på att han gick hela vägen. Hela kalaset slutade när Emil somnade vid vägkanten och vaknade upp när en skitfull kille i en pontiac skakade om honom. Han hade rullat ut mitt i vägen i sömnen. Tur at det finns fulla killar som hjälper till när man som mest behöver det. Så Emils krogrunda blåstes bort med vinden men jag har lovat honom ett tröstpris iaf.

Så alla som läser detta är automatiskt bjuden till mitt sultronställe nästa helg. BBQ, öl, musik och skönt häng låter som en skön melodi tycker jag.


Nu ska jag jobba. Kanske slänger in en liten update ikväll om jag inte är allt för utmattad. Hoppas din midsommar var minnesvärd.

/Askelhttp://youtube.com/watch?v=Bs7S4b1WPWo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0