Ljus i mörkret.

Nu jävlar har jag kommit igång med den här bloggjäveln:D

(00.13)
Sitter här och trycker i mig massa sjukt bra musik med ett leende på läpparna. Robin Andreassen. Att en sån söt liten prick kan göra mig så jävla gott av att bara prata lite. Fyfan, du ger mig verkligen hopp kompis.

Pratade med dig idag. Det känns sjukt bra att bara snacka allmänt liksom. Det känns som att vi fortfarande har så sjukt mycket gemensamt, fast det egentligen är helt tvärtom. Jag vet inte, allt med dig känns så jävla oförutsägbart. Allt känns nytt och spännande igen. Men jag vill inte vara _för_ på, du har ju ditt och jag har mitt nu. Men vafan. Jag ska försöka låta framtiden tala, som du brukar säga (fast i en liten omognare benämning;)). Men jag kan säga en sak; Jag _SKA_ ha små knoddar med dig. Med ditt vackra hår och ditt skimrande leende.

Inte nog med att Robin kom hem idag, Annicu trillade ju ner med planet från Spanien hon med. Fyfan vad skönt det var att bara kunna ringa henne igen. Min lilla räddare i nöden, det är du det.


(01.50)
Sitter nu här och letar jobb. Har skickat in lite ansökningar. Fan, det vore så jävla skönt att bara få ett svar av någon intresserad stackare. Det känns så jävla skönt när robin berättar om sitt jobb. Kliver upp 07.10. Tar mig en mackjävel och springer till bussen. Är på jobbet vid 07.50. Stämplar in och har inte ett skit att göra. Spelar pingis med arbetspolarna. Ah, äntligen något att göra. Installera om 19 datorer, SOVA! Fika, spela pingis. Surfa. Lunch, spela pingis. Installera om 19 datorer till. Fika, pingis. Färdigjobbat. Bussen hem.
Fyfan vilken klockren jävla jobbdag. Bara shredda runt och spela pingis. Robin har förmodligen det skönaste jobbet i världen. Att det sen verkar som att man är jättemogen när man har jobb och egen lägenhet är ju bara en bonus. Pricken över i:et hade varit om du hade haft kostym och portfölj inom jobbet. Fyfan vad coolt. Jag har alltid velat ha kostym inom jobbet.

Nä, nu måste jag sova. Ska upp tidigt imorrn. Jobba på midsommar. KANONKUL!

Trevlig midsommar alla glada människor som slipper jobba och kan supa som alla andra imorgon.

/En arg Askelander. - http://youtube.com/watch?v=fgq9i6Zg7AY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0