Thoughts

Hej bloggen!

Nu sitter jag har igen och tankte dela med mig av mina tankar och funderingar. Har precis vaknat upp fran min siesta sa jag ar lite seg.

Dagen borjade med att jag vaknade upp och drack vatten, som vanligt. Det maste ha varit nara 40 grader idag, sjukt varmt. Tog en ol och la mig i solsangen for att sola. Ringde min sotnos Robin for en karleksrapport. Det hade gatt javligt bra for honom, det gladjer mig. Det ar ju alltid kul nar det gar bra for andra, verkligen. Ar det nagon som ar glad sa ar det val JAAAAAK! (:))
Solade en stund och begav mig sen ner till gamla stan for en promenad. Gick ner till hamnen och satt mig igen. Det ar sa javla fridfullt dar. Jag sitter jamt och dagdrommer om att du ar dar med dig. Att vinden leker i ditt underbart blonda har. Att du sitter i mitt kna och tittar pa mig och ler. Haha, vilken javla mes jag ar. Fran och med nu ska jag bara skriva om fylla, nasblod och slagsmal och sant. Det ar mycket coolare.
Har lyssnat sjukt mycket pa U2 och John Mayer trio har nere. 2 Javligt bra band med en del tunga livelatar. Vart att kolla upp!

Nae, nu ska jag dra ner till stranden for ett kvallsdopp. Hoppas det ar bra med alla er darhemma!

Jamas!
/Alexandro


Kommentarer
Postat av: tirre

Härligt att allt är bra :) men för fan kom hem nu man! med vänliga hälsningar mattias

2008-07-09 @ 23:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0