Sommar.

Hejdär bloggen.

Nu sitter jag hemma hos Janssons och har precis kommit hem från husbåten. Gårdagen blev en sjukt skön impulsdag. Vi började med att grilla hemma hos simon. Det var mysigt. Sen kom zta(play)boy över och spelade gitarr medans vi andra sjöng till. Mackan börjar få till det med gitarrspelet nu, grymt.

Efter vi hade skrikit lungorna ur oss till simple man så drog vi ner till husbåten och startade ett nytt uppdrag. "Lära Finkan åka vattenskidor".  Jag kom upp efter typ 4 gånger. Det vart dock inte en så lång tur på ljusnans blå vatten. Jag ramlade ganska snabbt. Men det var sjukt kul.

När vi kände oss trötta efter allt vattenskidåkande och badande så klämde vi in oss allihopa i en säng. Vi byggde en ställning till min mobil för att sen kunna kolla på Spiderman 3. Det kändes ju jävligt motiverande; Ligga bredvid två svettiga karlar som är lika hormonstinn som 19st 15åriga pojkar. Men det var trevligt.

Nu skriker tirre från köket att det är käk. Han är söt han, min tirre..


Lev varje dag som om den vore din sista. (Alexander Findikis, officiellt vattenskidsproffs.)









Hej Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0