Wtf!? Update!!!!!11

Gott folk,

jag ber på mina bara knän om ursäkt för att jag inte alls har uppdaterat något som helst på typ ett halvår men det har hänt sjukt mycket i mitt liv sen sist.

Jag jobbar nu på Telenor xpress och reser land och rike runt för att sälja telefoner och allt vad det innebär. Jag stormtrivs verkligen. Det känns som att det här jobbet är som gjort för mig, verkligen. Och alla kollegor, daaaaaaamn. Jag har aldrig träffat så underbart folk på en och samma gång någonsin förut. Anton, Soran, Faton, Bess för att bara nämna några. Sjukt sköna och underbara människor.
Det lilla kruxet med det här jobbet är ju förstås att vara ifrån min underbara lilla mamma och syster. Det tär på en att inte kunna krypa ner bredvid mamma när man har drömt något hemskt eller bara inte kan sova ;)
Men det får jag ju chansen att göra när jag är hemma på ledighet, tur är väl det!



Det som också har hänt sen sist är väl att jag typ aldrig är hemma och får aldrig chansen att träffa alla vänner. Det är riktigt jobbigt. Ni ska verkligen veta att jag saknar er som fan. När jag kommer hem på lite längre ledighet ska jag ordna något som tack för att ni orkar med mig när ni ringer och jag ligger helt utslagen på något hotell någonstans i Sverige. Creds till er för det!

Nu lovar jag verkligen att uppdatera minst en gång i veckan framöver så nu kan ni börja kika in här igen med jämna mellanrum för att se vad som egentligen händer i mitt oerhört flashiga liv.


Tack för att ni finns!
/ Alexander Angelos Joannis Fintikis - Genius at work.




Kommentarer
Postat av: Sofie

duttig pokke

2009-01-14 @ 16:40:56
URL: http://eccentricmelody.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nu får du allt ta och göra en update igen hörru ;)

2009-01-22 @ 10:08:47
Postat av: Lovisa

men snälla skriv ngt :D

2009-03-02 @ 09:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0