Give me some.

Yes, hörni!

Jag skriver alldeles för lite. Men jag kan fresta med en sjuuuuk update snart. Måste bara få den godkänd av en liten struts jag känner. Du är söt btw:).
Jag sitter och dunkar massa norsk hiphop och snackar med några söta grabbar.

Idag känns allt lite bättre än för just dig. Jag har spelat badminton och volley i hallen idag. Sjukt roligt, som vanligt. Hoppas det kommer fortsättas att skrikas och taggas i den där lilla hallen. Man mår bra av att umgås i den sorts formen.

Frågan jag ställer mig varje kväll? morgon? vid den här tiden (04.55) är vad i hela friden jag gör vaken nu? Jag får aldrig fram något vettigt svar på det. Antar att jag aldrig kommer få det heller. Men vafan, sova är ju fett överskattat?

Det känns som att jag bara sitter och slöskriver. Förlåt, men det kommer nog fortsätta så ett tag tills mitt lååååååååånga inlägg är godkänt av ministrutsen.




Love you all!
/ The almighty Alexandro Angelos Joannis Fintikis

Kommentarer
Postat av: tirre

sova kan man ju göra när man är död!

2008-08-21 @ 05:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0