Äpplet och hundögonen.

Hej hej hallå bloggen.

Det har hänt rätt mycket sen sist. Jag har hunnit varit på yran och förtärt en hel del alkoholhaltiga drycker med mina vänner. Jag har hunnit fått jobb och t.o.m flyttat hem till järvsö igen.
Jag tror det är därför jag inte har haft så mycket tid att tänka på dig. Du har liksom försvunnit bland allt annat. Nu när jag har tid och tänka så poppar du upp med jämna mellanrum. Jag tror att du alltid kommer finnas där i mina tankar, vad som än händer. Jag kommer nog alltid tänka och hoppas på dig. Det vore kul om du kunde höra av dig för en gångs skull. Det känns som att det alltid är jag som ringer. Nu har vi inte hörts på ett tag och du har inte hört av dig. Jag vill höra av mig. Men det känns som att jag ska vänta tills du hör av dig den här gången. Nu ska jag försöka sluta tänka på det här. Orkar inte deppa.

Yran var iaf en skön tillställning. Vi söp som pirater och hade det allmänt trevligt. Jag tror alla håller med mig när jag säger att vi hade en skitbra helg.

Slänger in lite bilder och en underbar film på Jens (vem annars) Bergman när han försöker skrämma bort några brudar från Järvsö-campet.

Enjoy!









/>






/Alexander Findikis - In loving memory.

Kommentarer
Postat av: Robin

Skönast ever <3 ;)

2008-08-19 @ 11:10:29
URL: http://robinandreassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0